webhosting 

Často kladené otázky

Ktorý produkt si mám vybrať?

Každý produkt je navrhnutý tak, aby vyhovoval určitej skupine klientov. Líšia sa len veľkosťou priestoru, ktorý majú k dispozícii. Čím väčší projekt, tým viac priestoru potrebuje, preto je len na Vás, ktorý produkt si vyberiete. Zo začiatku Vám možno bude stačiť náš najnižší produkt, avšak neskôr môžete plynule prejsť na vyšší produkt. Zmena produktu je bezplatná a hlavne bezproblémová. Ak hľadáte hosting pre viacero domén, vyskúšajte náš multihosting.


Môžem si objednať len webhosting alebo niektorú z doplnkových služieb?

Samozrejme, je to možné. Stačí pri objednávke zvoliť možnosť Bez registrácie alebo zmeny registrátora domény a to je celé. Avšak webhosting alebo doplnková služba Vám nebude fungovať bez domény, preto je nutné, aby ste ju niekde zaregistrovali. Potom stačí Vášmu registrátorovi oznámiť naše DNS servery a počkať približne 4 až 48 hodín. Po tejto dobe už bude doména smerovať na naše servery a vy budete môcť Váš webhosting plne využívať.

Každý webhosting je u nás v systéme viazaný na konkrétnu doménu, ktorá je pre nás jeho identifikátorom. Aj keď máte záujem len o náš webhosting či doplnkovú službu, pri objednávke musíte vypísať aj názov domény, ku ktorej sa bude viazať.


Môžem zakúpený webhosting využívať viacerými doménami?

Áno, samozrejme, jedná sa o takzvaný multihosting. Viac informácií nájdete v sekcii Multihosting.


Čo sa stane, ak neuhradím faktúru včas?

Každá výzva na úhradu má dvojtýždňovú dobu splatnosti. Po uplynutí tejto doby sa rozlišuje či sa jedná len o samostatný webhosting (doména je teda registrovaná inde) alebo webhosting s doménou (doména je registrovaná u nás).

V prípade samostatného webhostingu sa čaká maximálne 15 dní na úhradu, potom je automaticky vymazaný z nášho systému. V prípade webhostingu s doménou sa po čase deaktivuje doména a najneskôr do 60 dní je webhosting i s doménou automaticky vymazaný z nášho systému.

V oboch prípadoch dôjde k zablokovaniu webhostingu do 3 dní od uplynutia dátumu splatnosti.


Prečo je môj webhosting zablokovaný a čo mám s tým robiť?

Váš webhosting môže byť zablokovaný len z dvoch dôvodov. Prvým dôvodom je chýbajúca úhrada, pričom už uplynula doba splatnosti. Druhým dôvodom je porušenie našich obchodných podmienok.

V prvom prípade väčšinou stačí vykonať úhradu a webhosting by mal byť opätovne aktivovaný. V druhom prípade záleží od závažnosti porušenia našich obchodných podmienok, pričom Váš webhosting už nemusí byť vôbec opätovne aktivovaný. Ak potrebujete bližšie informácie, kontaktujte nás.

V niektorých prípadoch si vyhradzujeme právo účtovať aktivačný poplatok za odblokovanie webhostingu.


Je prechod na iný produkt spoplatnený, ak mi pôvodný už nevyhovuje?

Nie, u nás to máte úplne zadarmo. Dopláca sa len cenový rozdiel, ak prechádzate na drahší produkt.


Aký je postup, keď využívam produkt z predchádzajúcej ponuky a chcem prejsť na niektorý z aktuálnej ponuky?

Postup je v tomto prípade úplne jednoduchý. Stačí nám poslať emailom žiadosť o prechod na konkrétny produkt, pričom nezabudnite uviesť názov Vašej domény. Keď túto žiadosť obdržíme, produkt Vám zmeníme. V prípade, že vznikne cenový rozdiel, vygenerujeme Vám novú výzvu na úhradu, ktorú treba uhradiť.


Ďalšie informácie

  1. Základné informácie (prvá pomoc)
  2. Často kladené otázky ohľadom domén

Copyright © 2006 - 2018, Inet.sk, s. r. o., Všetky práva vyhradené

Vytvoril Menyhart.sk